Ninjago: Lovljen, 85. epizoda – recenzija

Pre samo nekoliko meseci gledali smo poslednju epizodu Sinova Garmadona., a već je vreme da odgledamo prvu epizodu sezone Ninjago: Lovljen (engl. Ninjago: Hunted). Naziv 85. epizode bio je „Prvorođeni“, ali zanimljivo je da tog specifičnog zmaja nije bilo u epizodi. Same epizoda je bila u redu, premda manje dramatična nego što sam mislio da će biti. Neću ništa spoil-ovati, osim ako ne nastavite čitati.

Ninjago Hunted epizoda 85

Epizoda počinje praktično odmah gde je poslednja stala – 84. epizoda je čak i u rekapitulaciji. Nešto takvo se nije desilo, ako se dobro sećam, još od epizode „Nasledstvo zelenog nindže“ (engl. Legacy of the Green Ninja). Dakle, ovo je situacija: Garmadon je preuzeo Ninjago City dok nindže previjaju svoje rane. Oni koji su u Ninjago-u (carstvu) se skrivaju, dok ostali, koji su zarobljeni u prvom carstvu, pokušavaju da smisle svoje naredne korake.

U prvoj carstvu Jay ima nervni slom, dok Kai popunjava njegovu uobičajenu ulogu. Zane je, naravno, opušten i pokušava da izgradi uređaj koji će im omogućiti da kontaktiraju sa ostatkom tima. Cole je onaj koji je hladne glave i služi kao improvizovani vođa tima. Zajedno sa (osnovnoškolcem) Wu-om ide po hranu, ali umesto toga naiđe na zmaja. Mislim da je u pitanju zmaj Olujnik (engl. Stormbringer, zvaničan prevod „Donosilac Oluje“, ali mi se više sviđa Olujnik!), ali karakteristične nozdrve (ako su to nozdrve?) iz seta nisu bile tamo. Dok njih vija zmaj, ostatak nindži su zarobili Oni-ji. Ili je bar implicirano da su to Oni-ji.

U Ninjago-u stvari stoje grozno. Lloyd se, zajedno sa Nya, P.I.X.A.L, Misako i, iznenađujuće, Dareth-om skriva dok ih sinovi Garmadona traže. Putem TV šoua. U kojem je Ultra Violet domaćin. TV šou običnim građanima nudi nagrade za zarobljavanje „begunaca“. To se čini kao dobra ideja, zar ne? Doduše, uspeli su da uhvate Ronin-a, tako da izgleda da im je to upalilo. U svakom slučaju, uskoro su ih pronašli i napali sinovi Garmadona koje je predvodio Mr. E. Ipak iz ovog sukoba su proizašle dve dobre stvari: pod jedan, saznali su da je ostatak nindži vrlo verovatno živ i pod dva, majstori elementala su ih pronašli i pomogli im da se izvuku iz sosa u kome su se našli.

Sve u svemu, epizoda je bila malo bez poleta, ali potencijal svakako postoji. Podela vremena između Ninjago-a i prvog carstva je malo čudan i više bih voleo da vidim celu epizodu posvećenu jednom carstvu. Videćemo kako će se razvijati ostatak sezone. Siguran sam da pisci čuvaju svašta nešto zanimljivo za nas.