Ninjago: Lovljen, 86. epizoda – recenzija

Želim odmah da vam kažem da me je ova epizoda oduševila. Bila je mnogo više nego što Ninjago obično bude i to me je prilično iznenadilo. Ali o tome malo kasnije. Naziv 86. epizode je „Gvožđe i kamenje“. Ovoga puta ime je prikladno – bilo je i gvožđa i kamenja u ovoj epizodi. Kao što već znate, ove recenzije su pune spojlera – upozoreni ste!

Slika iz Ninjag

Vau. Kakva epizoda! Ne znam kako i odakle da počnem… Od početka je uvek najlakše, pa hajde da počnemo (skoro) odatle. Prikazana je nova špica i bila je jednostavno savršena – prizor, muzika, raspoloženje – sve. Mada, muzika je možda bila previše optimistična i Bond-ovska. U svakom slučaju, smatram da ova špica zaista prikazuje kako se nindže osećaju u ovim teškim vremenima. Izgleda da lanci se jako dobro odražavaju takav umni sklop.

Epizoda započinje sa zarobljenim nindžama. Lovci na zmajeve misle da su nindže Oni-ji i izgleda da je to razlog zašto su zarobljeni. Pretpostavljam da to onda znači da lovci na zmajeve nisu Oni-ji. Zanimljivo. Pitam se da li ćemo uopšte videti ijednog jer ih nema u setovima. Bilo kako bilo, nindže su odvedene u arenu kako bi ih zmaj pojeo žive. Usledilo je veselje i to brzo postaje slaba karika epizode. Meni se čini da je samo Kai svestan da su zarobljeni. Zane je opušten u vezi sa tim, a takođe i Jay. Malo sam iziritiran njihovim plastičnim i predvidljivim reakcijama. Kulminacija čitave sekvence je činjenica da se Cole još jednom preobražava u svoju Rocky Dangerbuff personu čije prezime ukazuje na to da je on član klana Dangerbuff lovaca na zmajeve. Pred kraj je otkriveno da lovci na zmajeve znaju za Spinjitzu. Ne mogu dočekati da saznam više o tome.

U Ninjago City-u se dešavaju dobre stvari. Odmah na početku možemo da vidimo jedan od najmračnijih trenutaka u Ninjago-u – Garmadon ubija Mr. E-ja, na ekranu. Nadam se da Mr. E neće uskrsnuti samo radi dobijanja pozitivnih recenzija. Nastavljajući svoj brutalni niz, Garmadon zastrašuje Harumi u poslušnost. Već mogu da vidim – ovako počinje njegov pad. Na strani dobrih momaka vidimo novu bazu operacije za otpor. Ispada da je u pitanju objekat za upravljanje otpadom. Lloyd se povezuje sa majstorima elementala (koji su iz nekog razloga ponovo predstavljeni) kao i sa Mistaké, koja izgleda da pokušava da postane novi majstor Wu. A tu su napravili užasni fazon – njeno ime je Mistaké zato što pravi mnogo grešaka (engl. mistakes). Da, te stvari ne možeš izmisliti.

Putting all the puns aside, I really enjoyed this episode and hope they make many more just like this one. How about you?

Kad stavimo sve loše fazobe na stranu, zaista sam uživao u ovoj epizodi i nadam se da će napraviti još takvih epizoda. A vi?