Ninjago: Lovljen, 87. epizoda – recenzija

Zahvaljujući činjenici da je raspored objavljivanja Ninjago epozoda postao učestao (hvala, CN Singapore!), javljam se sa novom recenzijom. 87. epizoda, „Radio slobodni Ninjago“, vraća Ninjago na pravi put što se tiče naziva epizoda koji imaju smisla. Garmadon uništava sve radije u Ninjago-u. (ne, ne zapravo) Epizoda je prilično dobra, iako malo predvidljiva, ali sviđa mi se pravac u kojem ova sezona ide. Više o tome u recenziji, punoj spojlera, u nastavku.

Slika iz 87. epizode Ninjago: Lovljen

Na početku epizode Kai, Jay i Zane se suočavaju sa lovcima na zmajeve u areni – ali na kraju su uhvaćeni, najviše zahvaljujući činjenici da lovci na zmajeve imaju oružje koje privlači moći gospodara elemenata. Lovci na zmajeve potom koriste njihove moći kako bi namamili i zarobili vetro-zmaja (engl. Wind Dragon). Zmaj izgleda baš lepo i nadam se da će napraviti set s njim. Saznajemo nešto više o vođi lovaca na zmajeve – Gvozdenom Baronu (engl. Iron Baron) i lovcima na zmajeve. Izgleda da oni love/skupljaju zmajeve jer se boje povratka Oni-ja. Još jedna strašna stvar se otkriva tokom epizode – Ultra zmaj (engl. Ultra Dragon) je mrtav.

U Ninjago-u Wu 2.0 (Mistaké) uči Lloyd-a kako da bude vođa. Mistaké je nagovorila Karlof-a da pretuče Dareth-a kako bi dokazala da je u pravu. Izgleda da je ona pravi zamotuljak sreće. Bilo kako bilo, tim odlučuje da je bolje da inspiriše ljude nego da se bori sam protiv Garmadon-a. Ovo je dobrodošla promena jer nindže obično sve pokušavaju da urade same, pa ne uspeju i onda svejedno sve urade sami pomoću neke mudrosti i/ili lekcije. Odlučili su da je najbolje da preuzmu TV šou od Ultra Violet. Jedna od najboljih sekvenci u epizodi bio je upravo upad u TV toranj. Neuro koristi mentalni trik Jedi-ja kako bi naterao Killow-a i druge sinove Garmadon-a da napuste svoja mesta i odu u karaoke bar! Skylor koristi Paleman-ove moći kako bi ih sakrila Garmadon-u ispred nosa (bukvalno). Na kraju uspevaju da preuzmu šou. Lloyd je održao legendarni govor* i vratio nadu u Ninjago.

Sve u svemu, čini mi se da je ovaj put Ninjago deo malo bolji od onoga u Prvom Carstvu (engl. First Realm), ali mislim da i jedno i drugo volim skoro podjednako.

*Ceo transkript, sa odličnim naglascima na emocionalnim delovima, možete da vidite u objavi od Alyce na blogu Masters of Spinjitzu.