Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 78 – recenzija

Ne znam kako im to polazi za rukom ali, svaka epizoda u ovoj sezoni je bolja od prethodne. Pisci su zaista prevazišli sebe. Epizoda 77, „Oni i Zmaj“ (engl. The Oni and the Dragon) (da li naziv epizode ikako može da zvuči bolje?), je odlična epizoda, iako malo sporija od prethodne dve. Naravno, to ne znači da je u bilo kom trenutku dosadna. U epizodi imamo mogućnost i da vidimo gomilu starih likova, ili kroz prave uloge ili kroz prikaze u fotografijama. Kao i prethodnih puta, moram vas upozoriti – prestanite čitati ako ne želite da vidite spojlere.

Zmaj, Prvi Majstor Spinjitzu-a Master i Oni

Ova epizoda sadrži toliko sjajnih stvari da ne znam odakle da počnem. Možda najbolje od njenog početka? Epizoda nastavlja tamo gde smo stali u prošloj – na Ulovu Sudbine. I to je jedina stvar sa kojom imam problem u ovoj epizodi. U prethodnoj smo videli da je Ulov Sudbine bio zapušten, ali je u ovoj bio u potpunosi funkcionalan i veoma čist. Čak su i Cole-tove plave gaće (da, Jay je moja omiljena nindža) bile ostavljene kao da su tu već neko vreme. Jedina vrednost tih par početnih scena je bila u slikama Ronin-a i Jay-evih roditelja. Ostatak epizode? Brilijantan.

Najbolji deo epizode je definitivno interakcija između Zane-a, Cole-ta i Sinova Garmadon-a. Pregršt napetosti, pregršt komedije. Zane i Cole infiltriraju Sinove Garmadon-a tako što su se prerušili u „žestoke momke“ i koristili alijase – „Zmija Jaguar“ (engl. Snake Jaguar) i „Kamenko Opasnimišić“ (engl. Rocky Dangerbuff), respektivno. Po mom mišljenju, ovi alijasi im veoma odgovaraju. Stvari se dešavaju kako kako treba i oni uspevaju da infiltiraju njihovo sedište koje je zapravo Mojo Dojo (Velikog Učitelja) Dareth-a. Međutim, nisu uspeli da se približe vođama Sinova Garmadon-a pa odlučuju da preduzmu drastične mere – Cole će morati da zapeva! Nažalost, zbog Zane-ove sabotaže stvari nisu se odvijale kako treba i Cole biva kidnapovan, ali Zane dobija poverenje Mr. E-a.

Iako značajan deo, sama inflitracija nije bila glavna nit priče ove epizode. Glavna nit je bila poseta Nindži Mistaké-inoj radnji sa čajevima i njeno ukazivanje na poreklo Oni maski i prvog majstora Spinjitzu-a. Doduše, već smo znali dosta o ovome zahvaljujući trejlerima. Ipak, i epizodi se prikazuju i neke stvari koje nisu bile prikazane u trejlerima. Na primer, prvi majstor Spinjitzu-a je polu-zmaj polu-oni, što, naravno, znači da je i Lloyd. Prvi Spinjitzu majstor je napustio njihovo carstvo jer je bio umoran od njihovog konstantnog ratovanja, a zatim i napravio Ninjago. Ostatak je, kako kažu, istorija.

Ova epizoda je ponudila mnogo odgovora, ali i puno pitanja. Da li su svi zmajevi koje smo do sada videli isti kao i oni u kraljevstvu zmajeva i Oni-a? Da li je Overlord Oni? Da li su deca zmajeva i Oni-a ljudi? Ako je tako da li su elementalne moći zaparavo moći zmajeva/Oni-a?

Šta vi mislite o tome?