Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 82 – recenzija

Epizoda 82, „Strah pri prijemu“ (engl. Dread on Arrival), započinje komično, postane mračna veoma brzo, malo ublaži i onda vas odvede na put koji će vas naterati da poželite da imate mašinu za putovanje kroz vreme (kako bi mogli što pre da gledate buduće epizode). I da posetite dinosauruse, očigledno. U svakom slučaju – epizoda je bila prilično dobra. A razlog, da vam ne bi otkrili priču, dolazi, kao i do sada, nakon slike.

Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 82

Epizoda započinje na krajnje kreativan način – nindže (bez Lloyd-a) dolaze u grad na stvorenju sa kojim su se borili u prethodnoj epizodi. Umesto da odmah krenu za Lloyd-om, oni odlaze do Komesara policije kako bi tražili pomoć. Neočekivan, ali pametan potez. Zajedno sa celom policijom oni napadaju kraljevsku palatu, jer se tamo nalazi Hram Vaskrsenja (engl. Temple of Resurrection). Nažalost, hram u seriji i set baš i nisu slični, osim generalnog oblika. Doduše, drago mi je da nisu stavili u set minifigure koje se pojavljuju u njemu u seriji. Možda nisu povezane sa lokacijom, ali su odlične! Međutim, pošto Hutchins nije bio u epizodi, bojim se da on, a i sama kraljevska porodica, zaista više nije među živima.

Naravno, tokom opsade, nindže se bore protiv vođa Sinova Garmadon-a. Ono što je interesantno, krajnje su ih lagano pobedili. Iako je Mr. E pre samo nekoliko epizoda sam uspeo sve da ih nadjača. Predpostavljam da su uspeli da ubace neke ozbiljne treninge u povratak u grad. Ako izuzmemo tu malo nekonzistentnost, sam njihov susret i borba su odrađeni odlično. Dok je Harumi (koja je u potpunosti promenila svoj lični opis koji sada više odgovara njenoj zlobi) zauzeta otvarajući portal ka Carstvu Pokojnika (engl. Departed Realm), a ostatak Sinova Garmadon-a je štite – bezuspešno, iako imaju taoce – Lloyd-a i Misako. Nije otkriveno kako i gde su nju uhvatili, ali jeste otkriveno da je upravo ona pronašla Wu-a. Nadjačajući Sinove Garmadon-a, nindže naizgled uspevaju da prekinu ritual koji je namenjen Garmadon-ovom vaskrsenju.

Na samom kraju epizode, većina Sinova Garmadon-a su uhapšeni, uključujući Harumi. Verujem da je ovo prvi put da je neko uhapšen zahvaljujući, direktno, akcijama naših omiljenih nindži. Ali možda grešim. Poslednja scena implicira da nindže zapravo nisu uspeli da zaustave Garmadon-ovo vaskrsenje i da on ponovo ima telo smrtnika.

Sve u svemu, prilično sam uživao u ovoj epizodu. Neke scene su bile smešne, neko ozbiljne, a između njih su bile odlične akcione scene. Kakvo je vaše mišljenje o ovoj epizodi?