Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 83 – recenzija

Predposlednja epizoda Sinova Garmadona-a, epizoda 83, „Istinski Potencijal“ (engl. True Potential) je emitovana nedavno. Bila je prilično dobra, ali ne i posebna. Moram priznati, nakon što su braća Hageman brothers nahvalili zlokobnost epizode, očekivao sam da će zaista i biti, ali baš i nije. U svakom slučaju, da ne otkrijem previše – zanimljivi delove dolaze nakon slike.

Still from Ninjago Sons of Garmadon Episode 83

Uzimajući u obzir da je ovo bila epizoda u kojoj su nindže saznale da je Garmadon vaskrsao – bila je iznenađujuće neinteresantna. Očekivao sam mnogo više drame i „kraj sveta“ scenarija. Pretpostavljam da su oni ipak ostaljeni za poslednju epizodu. Nemojte me pogrešno shvatiti, nije da epizoda nije bila dobra, zaista jeste, samo je drugčija u odnosu na ono što sam očekivao. U svakom slučaju, epizoda je započela radosno – nindže su proslavljale svoju pobedu nad Sinovima Garmadon-a u Dareth-ovom Mojo Cafe-u. Većina nindži je pevala (što je vidljivo gore na slici) i lepo se provode. Međutim, sve je to prekinuto obljavom da je Garmadon izbavio Harumi iz policijske stanice. Harumi i Garmadon odlaze do Kryptarium zatvora, a nindže kreću u poteru za njima.

Lloyd odlučuje da je on sam dovoljan da pobedi Garmadon-a, budući da veruje da može ponovo da preobrati svoga oca. On zaključava ostatak nindži i P.I.X.A.L. u kabinu i odlazi sam da se suoči sa njime. Zašto se nije samo iskrao mogu samo da predpostavljam. Suočava se sa Garmadon-om, ali ipak na kraju gubi. Sama borba je snimana i prenošena preko celog Ninjago-a i svi gledaju sa strahom kako njihov heroj gubi od strane Mračnog Gospodara (engl. Dark Lord). Sinovi Garmadon-a ostavljaju onesvešćenog Lloyd-a, verujući da će biti mnogo više bolno za njega da vidi sve što će upravo da se odigra, i odlaze u pohod Grada. Sama borba nije bila onoliko dobra koliko sam se nadao da hoće. Poslednji put kada se Lloyd borio sa Garmadon-om (koji je bio zaposednut od strane Overlord-a) je bio mnogo bolji. Barem meni.

Ono što mi se jako svidelo u epizodi su bile sve te „usluge“ koje su ubacili za ljubitelje. Pre svega, tu je „Istinski Potencijal“, koji biva referenciran nekoliko puta. Ovo je naravno podsetnik na to kako su elementalne moći ranije funkcionisale. Ali i, predpostavlja, kako opet funkcionišu? Ako izuzmemo taj mali napred-nazad deo, ostatak njih je bio odličan. Ninjago City (ili barem jedna verzija njega) je prikazan i zapravo je u vlasništvu Dareth-a! Nindže su pevale ‘The Weekend Whip’, pesmu koja je bila deo uvodne špice u svim sezonama, sem ove. I, naravno, uvek je lepo videti poznata mesta – poput Kryptarium zatvora.