Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 84 – recenzija

Recenzija ove epizode malo kasni – ali za to ima dobar razlog! Prethodni vikend sam posetio izložbu kluba Kockice, koja je toliko bila ispunjena aktivnostima da nisam imao vremena da pišem blog-ove! (ili da spavam koliko treba) Više o tome u odvojenom tekstu – tako da imate šta da očekujete! U svakom slučaju, naziv epizode 84 je „Velika opasnost u malom Ninjago-u (engl. Big Trouble, Little Ninjago) i bila je sjajna! Mogu slobodno da kažem da je ova epizoda bila savršen finale za sredinu sezone (što je, u principu, i bila). Nadam se da nećemo dugo morati da čekamo na sledeću. Kao i uvek, recenzija je prepuna spoiler-a, pa ako ih ne volite, ne čitajte dalje!

Sinovi Garmadon-a, epizoda 84

Čoveče, baš je bilo teško izbegavati spoiler-e za ovu epizodu! Morao sam da ignorišem društvene mreže kao da su zaražene. Ali je definitivno bilo vredno. Epizoda povezala mnošto stvari I iskreno mogu da kažem da mi se svideo svaki njen deo. Ali zapravo smatram da pisci nisu morali da to (ponovo) urade jadnom Ulovu Sudbine. Da li je u pitanju fazon sada već? U svakom slučaju, jedva čekam da vidim novu verziju!

Epizoda ima dve niti – nindže pokušavaju da spasu Lloyda, dok Garmadon pokušava da uspostavi sebe kao vladara Ninjago-a. Dok pokušavaju da spasu Lloyd-a, nindže saznaju da jedini način da to urade je da rizikuju svoje moći. Naravno, odlučuju da je život njihovog prijatelja vrednija od njihovih moći. Na sreću, na kraju ipak ne gube svoje moći i odlaze da se bore sa Garmadon-om koji je u međuvremenu prizvao Kolosusa (engl. Colossi) (koga su trebali da pretvore u set, ogromna propuštena prilika!). Nya odlučuje da ne učestvuje u borbi već da pazi na Lloyd-a.

Pri kraju epizode Cole, Jay, Kai i Zane, sa Wu-om kao petim točkom, koriste Ulov Sudbine da bi se borili sa Kolosusom, ali je i dalje premoćan. Kolosus uspeva da zgrabi Ulov Sudbine i naizgled ga smrska zajedno sa nindžama. Međutim, naravno, nisu zapravo poginuli (kao što ostali misle) jer im je Mistaké dala putnikov čaj (engl. traveler’s tea), koji ih transpotovao u prvo carstvo – carstvo Zmajeva i Oni-a. Dakle, šta to tačno znači? To znači da je originalni nindža tim ponovo u akciji! Sledeća sezona će zaista biti epska!

Takođe, na samom kraju epizode dobili smo sjajnu referencu na prvu epizodu ove sezone. Lloyd se spuštao padobranom u kanale, baš kao i Mr. E. Jedina razlika je činjenica da je Lloyd-ov padobran bio zelen i imao Wu-Cru logo na sebi, umesto logoa Sinova Garmadon-a. To je donelo smešak na moje lice, budući da obožavam dualnosti!

Složiće te se da je epizoda bila odlična i poslužila kao sjajan uvod u sledeću sezonu.