Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 75 – recenzija

Sreća, sreća, radost! I taj dan je napokon došao – nova sezona Ninjago je započela, prikazana je 75a epizoda i više ne moramo da živimo u iščekivanju. Ono što treba da znate je da, za razliku od prethodnih sezona, epizode ove neće biti prikazane u jednom danu, odnosno u nekoliko dana, već se svake subote biti prikazana po jedna nova epizoda. Budući da je epizoda najpre prikazana u Australiji, prespavao sam je, te sam morao da iskoristim svoju kreativnost kako bi je odgledao. Ukoliko još uvek niste odgledali epizodu i ne želite da saznate njen sadržaj – prestanite da čitate ovoga trenutka.

Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 75

Ovo je definitivno prva epizoda Ninjago-a o kojoj nemam baš pozitivno mišljenje. Nadam se da to zbog činjenice da sam već video 90% nje zahvaljujući raznim videima sa delovima epizode i trejlerima. Definitivno sam očekivao da će biti više novog sadržaja. Pokušaću da ne otkrijem previše dok budem pričao o stvarima koje su mi se svidele i o onima koje nisu u ovoj epizodi.

Ono što mi se zaista svidelo u ovoj epizodi je način na koji su objasnili promene u seriji (izgled, glasovi i slično) starim ljubiteljima, ali i istoriju nindži novijim. Ovo se odvijalo kroz celu epizodu i odrađeno je u dobrom tempu. Jedini put kada mi je ipak bilo malo previše je kada je Harumi opisivala sve nindže redom. Doduše, fora sa Nya i „devojkom“ mi je bila zabavna. Čak sam se i nasmejao. Takođe mi se svidelo kako su objasnili zašto do sada nisu spominjali kraljevsku porodicu. Svaka čast piscima!

Činjenica da su dosta brzo prešli preko drugog dela (pogotovo ako ga uporedimo sa prvim delom), je ono što mi se nije svidelo. Prešli su preko previše stvari, previše brzo. Nadam se da je to samo zato što žele da priča krene što pre. Pored toga, još jedna stvar mi je bila veoma čudna. Činjenica da je Harumi usvojena je otkrivena veoma nonšalantno, pogotovo ako uzmemo u obzir da su nindže zapravo stranci za kraljevsku porodicu. Čini mi se kao da su pisci to uradili samo da bi kasnije imali zaplet.

U epizodi baš i nisu prikazana vozila koje će nindže koristiti u ovoj sezoni, osim Lloyd-ovog Noćnog Puzača (engl. Nightcrawler). Što je prava šteta. Uz malo sreće, ostatak sezone će prikazati sva vozila, pa i Ulov Sudbine (engl. Destiny’s Bounty), kojeg je, pretpostavljam, Misako uzela kada je krenula u potragu za Wu-om.

Da skratim priču, epizoda je bila OK, ali samo OK. Da li ste vi videli epizodu? Kako vam se svidela?