Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 76 – recenzija

Još jednom je došlo vreme da ostavite svoje brige i obaveze i uskočite u svet nindži na nekih pola sata. Obećavam da se nećete pokajati. Epizoda 76, „Princeza od Žada“ (engl. The Jade Princess) je puna akcije i nudi širok dijapazon emocija. Kao i ranije, preporučujem da ne čitate dalje, ukoliko ne želite da saznate detalje pre nego što odgledate epizodu.

Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 76

Drago mi je da mogu da kažem da je ova epizoda bila mnogo bolja od prve. Krenula je malo sporije, pogotovo kada se uporedi sa prvom, ali akcija nije prestajala od druge četvrtine. Naravno, nije sve cveće i drveće. Oni koji već dugo prate epizode će biti razočarani da čuju da uvodna špica više ne sadrži pesmu „The Weekend Whip“ koju izvodi bend „The Fold“. Da, pesma je bila značajan deo Ninjago-a, ali je sasvim uredu što je više ne koriste.

Ova epizoda je imala mnogo delova koji su mi se svideli. Lloyd i Rumi su dobili mnogo vremena zajedno i njihova interakcija je odlično prikazana. Takođe, epizoda prikazuje neke od vođa Sinova Garmadon-a, pre svega Ultra Violet i Mr.E-a. Izgleda da Ultra Violet ima čudnu ličnost i da je se niže rangirani članovi plaše. Mr.E, s druge strane, nije dobio vremena ispred kamere koliko i ona. Doduše, siguran sam da hoće pre ili kasnije. Gotovo cela epizoda je bila jedna velika akciona scena, vešto prikazana, barem većinu vremena. Samuraj X, „kogod bio“, se pojavljuje u VXL-u. I, da, Ulov Sudbine je imao povratak!

Naravno, bilo je i delova koji mi se baš i nisu svideli. Nastavljajući tamo gde smo stali, iz kog razloga je povratak Ulova Sudbine bio takav kakav jeste? Pretpostavljam da je popravljen nakon što je bio oboren od strane Vermillion-a. Zašto bi ga onda samo pustili da propada u nekoj luci? Nadam se da će ponuditi objašnjenje za to. Ono što me je najviše nerviralo u ovoj epizodi, ipak, je činjenica da je Mr.E tako lako nadjačao nindže. Da li su lenčarili prethodnih nekoliko godina? Ni jedan od Sinova Garmadon-a mi se ne čini baš toliko moćno.

Po mom mišljenju, druga epizoda predstavlja jak početak za ono što se čini da će biti odlična sezona. Ima još puno stvari koje treba da budu objašnjene, tako da ćemo držati naše oči zalepljene za naše male ekrane.

P.S. Ako bilo ko ima uvodnu špicu u pristojnoj rezoluciji, molim bas pošaljite mi je!