Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 79 – recenzija

Još jedna subota, još jedna recenzija, ovoga puta epizode 79 – „Oluja mrtvaca“ (engl. Dead Man’s Squall). Drago mi je da mogu da kažem da Ninjago serija ponovo donosi sjajne epizode svake nedelje. Sama epizoda je bila puna uzbuđenja i scena napravljenih za stare fan-ove. Ako je još niste odgledali, definitivno to uradite čim možete! Onda se vratite i pročitajte ovu recenziju, ali vas upozoravamo da je puna spojlera.

Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 79

Kakva epizoda! Ako ništa drugo, epizoda je sa sobom donela gomilu emocija, uglavnom zahvaljujući muzici. Kada je Zane onesposobljen i muzika koja je išla i kada se žrtvovao u borbi protiv Overlord-a, znao sam da nas čeka nešto posebno. Smatram da je ova scena razorila neke od najstarijih fan-ova. [šala] Takođe, neki fanovi će biti šokirani da čuju da smo pogrešili [/šala]- zapravo je Harumi pevala uspavanku u trejleru a ne Nya. Sada sam u potpunosti uveren, Harumi je zla.

Iskreno, nisam siguran zašto mi se ova epizoda baš toliko svidela. Pretpostavljam da razlog leži u malim detaljima i utanačenostima ove epizode. I, naravano, zbog nostalgije. Svidelo mi se kako je Harumi manje ili više otkrila da je upravo ona glavni zloća ove sezone preko facijalnih ekspresija, (neprisiljenih) odgovora i proročke uspavanke. Prosto obožavam kako su nagovestili da je beba zapravo Wu – beba voli da pije čaj. Možda grešim i možda je u pitanju namerna zamka kako bi razmišljali u pogrešnom pravcu, ali način na koji je to prikazano je odličan. Bilo je lepo videti da nindže više ne koriste svoje elementalne moći (skoro pa) ekskluzivno za napade uz pomoć Spinjitzu-a. Zane je udarao ledenim udarcima, Jay je „savijao“ (engl. bending) gromove i munje (referenca na Avatar-a?), Kai je napravio mini sunce (na slici) a Nya je „savijala“ kišu. Definitivno odličan pravac za razvoj elementalnih moći.

Naravno, nije sve bilo cveće i drveće. Epizoda je imala i delove koji mi se baš i nisu svideli.Zapravo, u pitanju je samo jedna stvar, ali je u pitanju veliki minus, barem meni. Otkrovenje da je P.I.X.A.L zapravo Samuraj X je odrađeno na sasvim solidan način – otkrila je svoj identitet samo zato što bi nindže bile u opasnosti ako im ne bi rekla. Međutim, nije im to do sada rekla jer smatra da to saznanje može da ih ugrozi. Kako i na koji način!? Oni su nindža tim koji sebe dovodi u opasne situacije konstantno i to zajedno sa njom! Zar ne bi bilo sigurnije da znaju da je ona Samuraj X? Jer to znači da imaju još jednog člana na koga mogu da se uzdaju…

Kako se vama čini ova epizoda? Da li vam se svidela? Reci te nam u komentarima!