Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 78 – recenzija

Već neko vreme nismo uradili recenziju novih epizoda tako da je krajnje vreme! Epizoda koju pišemo ovu recenziju je epizoda 78 „Zmija Jaguar“ (engl. Snake Jaguar),pa je očigledno da se fokusira na Zane-a. Bez da previše odam samo ću reći da mi se ova epizoda uopšte nije svidela. Recenzija će definitivno da bude prepuna spojlera pa ako ih ne volite preporučujem da ne čitate tekst do kraja.

Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 78

Zapravo, smatram da je epizoda prilično loša. Naravno, nije sve bilo loše u epizodi – zapravo je samo jedna scena pretvorila „kakva sjajna epizoda“ u „oh ne, zar opet“. Dozvolite, doduše da se prvo fokusiram na dobre stvari:

I zaista, dobri delovi ove epizode su zaista bili dobri. Veoma mi se svidela njena drugčija dinamika, barem u odnosu na prethodne epizode. Zahvaljujući dešavanjima u prethodnoj epizodi Zane mora da se još dublje infiltrira u Sinove Garmadon-a. Pisci su na odličan način utkali Zane-ove osobenosti u scene vezane za infiltraciju, koje su, iskreno, bile najbolji deo cele epizode. Epizode koje se fokusiraju na Zane-a, a nisu preozbiljne, su zaista retke.

Epizoda je, takođe, imala i dosta zapleta. Najveći je definitivno činjenica da je Mr. E zapravo Nindroid! Kada su to otkrili bio sam prilično iznenađen. Drugo veliko iznenađenje epizode je činjenica da Sinovi Garmadon-a imaju špijuna među nindžama. On ili ona im je dojavio ko je Zmija Jaguar zapravo, što može jedino da znači da je ta osoba znala ko je Zane zapravo. Poslednje iznenađenje je vezano za bebu koja je zapravo ključ za otkrivanje poslednje Oni maske.

Dakle, koji je onda to deo koji mi se nije svideo? U pitanju je ceo retrospektivni pogled na trenutak kada je Zane upoznao Wu-a. Pitate se zašto? Nije mi se svidela jer su po ko zna koji prepravili kako rade elementalne moći. Izgleda da ove moći više nisu nasledne (niti se dobijaju kroz trud, niti preko Zlatnih oružija, niti preko veze sa Zlatnim majstorom (engl. Golden Master)), već se dobijaju tako što budeš dobar čovek u blizini majstora elemenata. Da, tako je – prethodni majstor leda je nekako dao Zane-u svoje moći. Takođe, u sceni je Dr. Julien bio mlad, a Wu je bio star (što ne bi trebalo da je slučaj). Ali recimo da je sve to zbog komplikacija sa putovanjem kroz vreme.

Kako se vama svidela ova epizoda?