Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 80 – recenzija

Poslednja epizoda predstavlja neku vrstu jubileja za Ninjago, jer je u pitanju 80a epizoda. To znači da nas još samo 20 epizoda deli od 100te! Naziv epizode je „Tihi“ (engl. The Quiet One) pa se čini kao da smo u njoj saznali nešto više o njemu/njoj, ali u realnosti baš i nismo. Doduše, mnogo (očiglednih) stvari je obelodanjeno – previše za samo jednu epizodu. Bilo kako bilo, ova obelodanjenja su očigledno ogromni spojleri, pa nemojte čitati ovu recenziju ako ne želite da ih saznate na ovaj način.

Ninjago Sinovi Garmadon-a, epizoda 80

Epizoda je bila OK. Definitivno nije bila najbolja epizoda sezone, najverovatnije jer služi kao uvod u treći čin sezone – moraćemo da sačekamo i vidimo kakve će biti ostale epizode da bi sudili celoj sezoni. Kao što smo videli u prethodnoj sezoni, nindže su izgubljene u Oku drevnog (engl. Primeval’s Eye), mesto koje je, pretpostavljam, Yin u Yang-u Ninjago-a. Lloyd i Harumi su sami i u potrazi za trećom Oni maskom.

Dakle, koja su to bila ta otkrovenja? Pre svega, kao što sam i pretpostavio, potvrđeno je da je beba zapravo Wu. Kako je Wu postao beba? Dodirnuo je oštricu za premotavanje (engl. Reversal Time Blade) i dodatno je bačen u budućnost u toku borbe sa vremenskim blizancima (engl. Time Twins) u Gvozdenoj propasti (engl. Iron Doom). Kako je sve ovo potvrđeno? Beba ubrzano raste a i odgovorila je Jay-u sa „Nindže nikada ne odustaju“ kada je rekao da odustaje, pa je došao do zaključka da je beba zapravo Wu. Drugo veliko otkrovenje je činjenica da je Harumi zaista Tihi. Kako je to potvrđeno? Lokacija osobe koja je javila Sinovima Garmadon-a da je Snake Jaguar zapravo Zane je bila na Ulovu Sudbine (engl. Destiny’s Bounty). Oba ova otkrovenja su bila krajnje antiklimaktična – očekivao sam nešto više. Na svu sreću, Lloyd i dalje nije svestan da je Harumi zapravo Tihi pa, nadam se, ta spoznaja će biti bolje odrađena.

Iako većina epizode nije imala neki poseban sjaj, jedan trenutak je bio posebno brilijantan. Što je interesantno, najljudskiji trenutak epizode, sezone pa možda i cele serije se odigrao između dva nindroida – Zane-a i P.I.X.A.L. P.I.X.A.L je obljasnila Zane-u da joj nedostaje da ima telo ali je voljna da se žrtvuje ukoliko tim i, posebno, Zane smatra da bi bilo korisnija u računaru. Izrazi njenog lica i ton su toliko očigledno molili Zane-a da je spase te agonije, da je ona postala čovek za mene. Naravno, Zane-ova ljubav ka njoj nikada ne bi dopustila da ona pati, te ju je oslobodio te kletve, znajući da bi ona uradila isto za njega.